Referenciák

Az alternatív terápia úgy vélekedik, hogy a rossz közérzeti és egészségi állapotunk mögött nem minden esetben csak tényleges egészségügyi probléma, betegség, örökletes tényező fordulhat elő, hanem ezen kívül az életmódunk és a táplálkozásunk is jelentős hatással lehet szerveztünk egészséges működésére.

Munkám során nem betegségeket és tüneteket diagnosztizálok és kezelek (az a hagyományos orvoslás feladata), hanem az életmódból, táplálkozásból származó terheltségeket igyekszem feltárni és alternatív lehetőségekkel kezelni, melyek hozzájárulhatnak a szervezet normál működésének vagy regeneráló folyamatainak támogatásához.

Munkám során rendszeresen találkozom olyan rossz közérzeti állapotokról szóló beszámolókkal, amikor a hagyományos orvosdiagnosztika és terápia alkalmával nem találnak kimutatható egészségi problémát, míg az általam alkalmazott alternatív elemzés(ek) által életviteli, táplálkozásbeli terhelések derülnek ki. Ezen esetekben a kapott információk alapján személyre szabott táplálkozás és táplálékkiegészítők segítségével eredményes közérzetjavulást lehetett elérni.

Ha Te is úgy érzed, hogy a segítségedre lehetek, fordulj hozzám bizalommal!

FONTOS! Az alternatív terápia nem helyettesíti a klasszikus értelemben vett orvoslást, orvosi kezelést.

Kérlek, kizárólag az oldalon található információk alapján ne állapíts meg semmilyen diagnózist és ne vezess be terápiát, "öngyógyítást". Az ebből eredő bármilyen jellegű következményekért semmilyen felelősséget nem vállalok.