TimeWaver frekvencia elemzés és terápia

TimeWaver_2.png

A frekvencia terápia alapjai:

• Tudományos kutatások bizonyítják, hogy az emberi testnek - szerveinknek és sejtjeinknek - aktivitása, mozgása, vagyis  rezonanciái mérhetőek. Ezen rezgések frekvenciákban mutathatók ki.

• Minden szervrendszer, szerv és sejt egészséges frekvenciatartománya már régóta ismeretes az emberiség számára. Ezeket használják a frekvenciagyógyászatban, különböző biorezonancia-, és biofeedback mérések és terápiák során. E szakmai területen említhetünk nagy úttörőket, mint például Dr. Royal Rife és Dr. Hulda Regehr Clark, akiknek óriási szerepük volt a fent említett meghatározott frekvenciák "feltalálásában", mérésében, összegyűjtésében.

• Minden szervnek, betegségnek, érzelmi állapotnak - sőt még a gondolatoknak is - meghatározott rezgéstartománya van. Tehát egy bizonyos testi-lelki problémának már adottak a pozitív és negatív frekvenciatartományai. Ezeket lehet felhasználni elemzésre és terápiára, mely során azáltal javíthatunk a negatív, stresszes állapoton, hogy a megfelelő rezgésszintet biztosítjuk a test számára.

timewaver-frequency.png

TimeWaver frekvencia elemzés és terápia:

Marcus Schmieke és az alternatív gyógyászat számos orvosa és tudósa által fejlesztett TimeWaver frekvencia terápiával foglalkozom, mely itthon, Magyarországon, még csak nagyon kevesek által ismert, miközben külföldön már több, mint 15 éve sikerrel alkalmazzák magánklinikákon, ill. magánrendeléseken orvosok és terapeuták.

Alkalmazási területek:

Az alternatív terápia szemléletén alapuló

• állapotfelmérés és konzultáció frekvencia analízis által

• energiablokkok feltárása a testi-lelki problémák hátterében:

• Emésztési problémák – Puffadás - Reflux – Székrekedés vagy hasmenés

• Testsúlyproblémák (túlsúly – diéták ellenére sincs fogyás – jojo effektus)

• Cukorbetegség – Inzulinrezisztencia

• Hormonális problémák (változó kor, menstruációs zavarok, PMS, PCO, pajzsmirigy problémák, sikertelen Baba-program)

• Gyulladások – Reumás ízületi gyulladások – IBS (irritábilis bél szindróma) – Crohn-betegség

• Autoimmun betegségek – Allergiák – Bőrproblémák (bőrszárazság, ekcéma, pikkelysömör)

• Hajhullás – hajnövekedési problémák

• Szív- és keringési betegségek (magas vérnyomás)

• Fáradtság – Stressz – Álmatlanság – Kimerültség – Memóriazavar - Dekoncentráció

• méregtelenítés

• testsúlykontroll

• táplálkozás terápia

• orvosi terápiák kiegészítő, alternatív terápiás kezelése

• fájdalom csökkentése*

• pszichés állapotok támogató kezelése*

Vedd fel velem a kapcsolatot és kezdjük!

*Az EU-ban orvostechnikai eszközként elismert olyan egyszerű, kényelmes és hatékony frekvenciaterápiás készülék segítségével, ami krónikus fájdalmak, fibromialgia, csontváz fájdalmak és migrén kezelésére szolgál, valamint támogató kezelésre olyan lelki megbetegedéseknél, mint depresszió, félelmi állapotok és ezzel kapcsolatos alvászavarok.

Megjegyzés: A TimeWaver frekvencia elemzés és alternatív terápia nem helyettesíti a klasszikus értelemben vett orvoslást, orvoslási kezelést.